Första arbetspasset inbokat ;)

I morgon ska jag arbeta på ett okänt ställe för första gången efter jag fick Chanel! Lite spännande. :) Ska jobba hela helgen. Så får Chanel och pappa lite kär egentid med varandra! :)

Det har varit full fart hela veckan känns det som. :) Men det är alltid roligt.

I måndags tränade jag tillsammans med Mirelle, och efter det gick vi och sola. Sedan följe hon med mig hem, så passade vi vår systerdotter :) Sedan gick jag till trafikskolan och skrev in mig. Det var på tiden kände jag. :P
I tisdags var det som vanligt farmorbesök, som alltid är lika uppskattat! :D
I onsdags kom Victoria på besök, så hade vi följe till gymmet då hon gärna ville sitta och passa Chanel medans jag och Mirelle tränade. Sedan gick vi vidare in till stan och sola, sen hände de med mig hem en sväng och drack kaffe. :) Mysigt. Sedan hjälpte Victoria mig att panta ALLLLLLA flaskor vi har samlat på oss här :P haha riktigt skönt att bli av med allt. <3
Igår gick jag och Chanel på vår första lägenhetesvisning. :) Lite spännande var det alltid. :) Nästa vecka får vi ett besked. Det blev också ett gympass och en solning med Mirelle. :)
Och idag tar vi det alldeles lugnt faktiskt. :D man måste ju vila ut också.
nej, nu ska jag roa mig md chanel istället. :D
Ha en trevlig helg.


Kommentarer
Postat av: Anonym

var ska du jobba? :P

2010-09-05 @ 21:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
. -

Första arbetspasset inbokat ;)

I morgon ska jag arbeta på ett okänt ställe för första gången efter jag fick Chanel! Lite spännande. :) Ska jobba hela helgen. Så får Chanel och pappa lite kär egentid med varandra! :)

Det har varit full fart hela veckan känns det som. :) Men det är alltid roligt.

I måndags tränade jag tillsammans med Mirelle, och efter det gick vi och sola. Sedan följe hon med mig hem, så passade vi vår systerdotter :) Sedan gick jag till trafikskolan och skrev in mig. Det var på tiden kände jag. :P
I tisdags var det som vanligt farmorbesök, som alltid är lika uppskattat! :D
I onsdags kom Victoria på besök, så hade vi följe till gymmet då hon gärna ville sitta och passa Chanel medans jag och Mirelle tränade. Sedan gick vi vidare in till stan och sola, sen hände de med mig hem en sväng och drack kaffe. :) Mysigt. Sedan hjälpte Victoria mig att panta ALLLLLLA flaskor vi har samlat på oss här :P haha riktigt skönt att bli av med allt. <3
Igår gick jag och Chanel på vår första lägenhetesvisning. :) Lite spännande var det alltid. :) Nästa vecka får vi ett besked. Det blev också ett gympass och en solning med Mirelle. :)
Och idag tar vi det alldeles lugnt faktiskt. :D man måste ju vila ut också.
nej, nu ska jag roa mig md chanel istället. :D
Ha en trevlig helg.


Kommentarer
Postat av: Anonym

var ska du jobba? :P

2010-09-05 @ 21:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0