Det är aldrig för tidigt

Lördag kväll. Den är redan tyst och försiktig! Chanel somnade tidigt ikväll. :) Men skönt att få lite egentid också.
Midagen är precis nere i magen också, det blev en god kycklinggryta som min sambo så gulligt gjorde. <3

Idag har dagen i princip bra bestått av tvätt! Eller nej nu ljög jag.. Vi har tittat på film och jag har rensat min garderob. Ännu fler påsar med kläder ska slängas. Denna gången blev det fyra stycken plastpåsar. Fö bara några månader sedan blev det 5 stycken. :) Jag börjar redan förbereda mig inför flytten. ^^ Det är lika bra att vara i tid. :D
Ja, sen så har jag även hunnit med en fika i stan med Victoria. (: Och vi tog oss en långpromenad också. Så en del har man ju hunnit med idag ju. :)
Här kommer lite bilder från igår/idag. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
. -

Det är aldrig för tidigt

Lördag kväll. Den är redan tyst och försiktig! Chanel somnade tidigt ikväll. :) Men skönt att få lite egentid också.
Midagen är precis nere i magen också, det blev en god kycklinggryta som min sambo så gulligt gjorde. <3

Idag har dagen i princip bra bestått av tvätt! Eller nej nu ljög jag.. Vi har tittat på film och jag har rensat min garderob. Ännu fler påsar med kläder ska slängas. Denna gången blev det fyra stycken plastpåsar. Fö bara några månader sedan blev det 5 stycken. :) Jag börjar redan förbereda mig inför flytten. ^^ Det är lika bra att vara i tid. :D
Ja, sen så har jag även hunnit med en fika i stan med Victoria. (: Och vi tog oss en långpromenad också. Så en del har man ju hunnit med idag ju. :)
Här kommer lite bilder från igår/idag. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0