Bildbomb

Det har varit en lugn och mysig fredagskväll tillsammans med Chanel och Athena.
Chanel somnade för en liten stund sedan. Jag har stängt av tv:n och bara njuter av denna stillsamma tysthet!
Det ända som hörs är Athenas snarkningar.
Jag sitter och inväntar A, fast jag är något trött. Får se hur pass länge jag orkar sitta uppe.

I morgon ska jag tvätta! Har varit väldigt slarvig med det, så det var ett bra tag sedan sist! Jag skojar inte om hur mycket tvätt jag har att se fram emot nu! Garderoberna är så gott som tomma! Jag har bara mig själv att skylla. hehe. Det är inget positivt med att vara lat inte. ;)

Tänkte om jag skulle lägga in lite bilder som är tagna under veckan kanske. :) Jag tömmer inte kameran så värst ofta, så bilderna kommer inte in på datorn direkt. Men nu har jag gjort det i alla fall. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
. -

Bildbomb

Det har varit en lugn och mysig fredagskväll tillsammans med Chanel och Athena.
Chanel somnade för en liten stund sedan. Jag har stängt av tv:n och bara njuter av denna stillsamma tysthet!
Det ända som hörs är Athenas snarkningar.
Jag sitter och inväntar A, fast jag är något trött. Får se hur pass länge jag orkar sitta uppe.

I morgon ska jag tvätta! Har varit väldigt slarvig med det, så det var ett bra tag sedan sist! Jag skojar inte om hur mycket tvätt jag har att se fram emot nu! Garderoberna är så gott som tomma! Jag har bara mig själv att skylla. hehe. Det är inget positivt med att vara lat inte. ;)

Tänkte om jag skulle lägga in lite bilder som är tagna under veckan kanske. :) Jag tömmer inte kameran så värst ofta, så bilderna kommer inte in på datorn direkt. Men nu har jag gjort det i alla fall. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0