8 månader

20 september! Idag är Chanel 8 månader. Stora tösen ju!
I morse gick vi till Unga föräldrar en liten stund. Så Chanel skulle få leka lite. !:)
Sedan hade vi tid på BVC för mätning och vägning. Idag stod vågen på 10720 g och längen var 72 cm! <3
Vi gick tillbaka till UM i torsdags, det var bara en inpulssak. Jag tänkte att Chane måste ju frå träffa andra barn. :) Annars kan det ju bli himla tråkigt för henne ju.

I onsdags var vi på BVC, för gruppträff. Vi blev informerade om olycksfall!

I fredags hade jag tjejkväll med annelie och victoria. Vi hade värsta roligt.

I lördags kom mirelle och hämtade mig. Jag slagga hos henne. :)

Igår var det ju valet, så vi gick och röstade. Sedan var det bara valvakan som var igång på tv apparaten!

ajja.. Igår kväll betaade vi även depotionen på lägenheten och vi skrev kontraktet förra veckan. Så nu känns den ännu mer vår. Verkligen skönt. Tror vi flyttar in den 1 november om jag inte minns helt fel.

Jag har egentligen några nya bilder jag kan lägga in här, men jag har inte tömt kameran ännu. Jag är så lat när det gäller den biten, tyvärr..
Men det kommer..

Nu ska Chanel äta lunchiis. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
. -

8 månader

20 september! Idag är Chanel 8 månader. Stora tösen ju!
I morse gick vi till Unga föräldrar en liten stund. Så Chanel skulle få leka lite. !:)
Sedan hade vi tid på BVC för mätning och vägning. Idag stod vågen på 10720 g och längen var 72 cm! <3
Vi gick tillbaka till UM i torsdags, det var bara en inpulssak. Jag tänkte att Chane måste ju frå träffa andra barn. :) Annars kan det ju bli himla tråkigt för henne ju.

I onsdags var vi på BVC, för gruppträff. Vi blev informerade om olycksfall!

I fredags hade jag tjejkväll med annelie och victoria. Vi hade värsta roligt.

I lördags kom mirelle och hämtade mig. Jag slagga hos henne. :)

Igår var det ju valet, så vi gick och röstade. Sedan var det bara valvakan som var igång på tv apparaten!

ajja.. Igår kväll betaade vi även depotionen på lägenheten och vi skrev kontraktet förra veckan. Så nu känns den ännu mer vår. Verkligen skönt. Tror vi flyttar in den 1 november om jag inte minns helt fel.

Jag har egentligen några nya bilder jag kan lägga in här, men jag har inte tömt kameran ännu. Jag är så lat när det gäller den biten, tyvärr..
Men det kommer..

Nu ska Chanel äta lunchiis. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0