Dag 5

Det är en riktigt lugn söndag här i hemmet. Chanel och pappa André ligger och vilar sedan länge sedan och jag sitter här och bara njuter av den lugna tystheten. Men tycker ändåChanel kan vakna snart, för detär lite tradigt att bara sitta här. (:

Helgen har spenderats med Mirelle faktiskt. Det har varit riktigt trevligt <3
Det blev några glas rött i fredags tillsammans med några till, vilket var väldigt mysigt.
Idag känns det som en slappedag, men icke! Måste ut och röra på mig.
Är inne på min 5 dag med naturdiet! <3 ite segt, men till slut kommer jag ju inte att ånga mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
. -

Dag 5

Det är en riktigt lugn söndag här i hemmet. Chanel och pappa André ligger och vilar sedan länge sedan och jag sitter här och bara njuter av den lugna tystheten. Men tycker ändåChanel kan vakna snart, för detär lite tradigt att bara sitta här. (:

Helgen har spenderats med Mirelle faktiskt. Det har varit riktigt trevligt <3
Det blev några glas rött i fredags tillsammans med några till, vilket var väldigt mysigt.
Idag känns det som en slappedag, men icke! Måste ut och röra på mig.
Är inne på min 5 dag med naturdiet! <3 ite segt, men till slut kommer jag ju inte att ånga mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0