Fredagsmys

God kväll! det har varit full rulle hela dagen för en gång skull. :)
I förmiddags mötte jag upp Emma, så tog vi oss en runda i stan och fikade och hade trevligt som alltid. <3 Tack för idag! :) Det är synd att vi ses så sällan tycker jag. Men man får ta sig själv i kragen och göra något åt den saken. har ju bara sig själv att skylla på.
Sedan kom vi hem och Chanel sov länge, ända fram till fem ca. :)
Klockan sex gick vi hemifrån igen, och vidare hem till Mikaela, som där också var sara!
Vi hade en mysig fredagskväll, med tacos, chips & godis. <3
Det blev såklart tittande på finalen på Idol. Jag är inte så road av idol, men iaf. :) hehe.
Men den manliga finalisten var ju ögongodis, så det gick ju inte att låta bli att titta. Och såklart så vann han! Mums. :P haha..
Vi kom precis hem, och chanel sover. :) det tänkte jag också göra snart.
Min alldeles egen "ögongodis" kommer hem om en timme, men kommer nog inte vara uppe ända tills dess. Vi får pussas i morgon bitti i stället. :D

Lördag och söndag blir det jobb! Jobbar kväll i morgon och dag på söndag. Så får bli att jag sover över hos Mirelle lördag kväll, i och med det är hon som skjutsar mig, för det går dåligt nog inga bussar som passar mina arbetstider. SUCK! Men tur att jag har en sådan snäll syster som ställer upp. <3 Första natten utan Chanel blir det då! Jobbigt, men måste få in extra pengar!

nej, nu ska jag inte sitta här och skriva en massa. Måste tänka på min skönhetssömn vet ni!!!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
. -

Fredagsmys

God kväll! det har varit full rulle hela dagen för en gång skull. :)
I förmiddags mötte jag upp Emma, så tog vi oss en runda i stan och fikade och hade trevligt som alltid. <3 Tack för idag! :) Det är synd att vi ses så sällan tycker jag. Men man får ta sig själv i kragen och göra något åt den saken. har ju bara sig själv att skylla på.
Sedan kom vi hem och Chanel sov länge, ända fram till fem ca. :)
Klockan sex gick vi hemifrån igen, och vidare hem till Mikaela, som där också var sara!
Vi hade en mysig fredagskväll, med tacos, chips & godis. <3
Det blev såklart tittande på finalen på Idol. Jag är inte så road av idol, men iaf. :) hehe.
Men den manliga finalisten var ju ögongodis, så det gick ju inte att låta bli att titta. Och såklart så vann han! Mums. :P haha..
Vi kom precis hem, och chanel sover. :) det tänkte jag också göra snart.
Min alldeles egen "ögongodis" kommer hem om en timme, men kommer nog inte vara uppe ända tills dess. Vi får pussas i morgon bitti i stället. :D

Lördag och söndag blir det jobb! Jobbar kväll i morgon och dag på söndag. Så får bli att jag sover över hos Mirelle lördag kväll, i och med det är hon som skjutsar mig, för det går dåligt nog inga bussar som passar mina arbetstider. SUCK! Men tur att jag har en sådan snäll syster som ställer upp. <3 Första natten utan Chanel blir det då! Jobbigt, men måste få in extra pengar!

nej, nu ska jag inte sitta här och skriva en massa. Måste tänka på min skönhetssömn vet ni!!!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0