tisdag

En ny dag, tisdag!

Igår var Chanel nog den ledsnaste ungen i världen kändes det som! :( Hon var så ledsen, och ingenting dög för henne inte. Jag tror att hon hade ont i magen, för senare på eftermiddagen lättade det på trycket och hon blev normal igen!

Idag ska vi besöka farmor, som alla andra tisdagar! Vi var ite där förra tisdagen, så det var länge sedan nu. :)  Sedan står det träning på schemat, som jag nu har gjort varje vardag! :) Riktigt skönt. Detta ska jag lyckas med!
Vi fick se bilderna vi tog i fredags igårkväll också. :) Nja, jag tyckte inte de var så himla bra, de kunde ha blivit bättre. Chanel var inte heller den gladaste. Vi var tvungna att väcka henne när vi var framme inne hos fotografen för hon hade somnat för sin vila, så då blev hon inte så glad för hon hann knappt sova! :( Det var lite synd faktiskt. Men någon bra bild ska där nog finnas..
Nu ska jag inte sitta här med. :)   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
. -

tisdag

En ny dag, tisdag!

Igår var Chanel nog den ledsnaste ungen i världen kändes det som! :( Hon var så ledsen, och ingenting dög för henne inte. Jag tror att hon hade ont i magen, för senare på eftermiddagen lättade det på trycket och hon blev normal igen!

Idag ska vi besöka farmor, som alla andra tisdagar! Vi var ite där förra tisdagen, så det var länge sedan nu. :)  Sedan står det träning på schemat, som jag nu har gjort varje vardag! :) Riktigt skönt. Detta ska jag lyckas med!
Vi fick se bilderna vi tog i fredags igårkväll också. :) Nja, jag tyckte inte de var så himla bra, de kunde ha blivit bättre. Chanel var inte heller den gladaste. Vi var tvungna att väcka henne när vi var framme inne hos fotografen för hon hade somnat för sin vila, så då blev hon inte så glad för hon hann knappt sova! :( Det var lite synd faktiskt. Men någon bra bild ska där nog finnas..
Nu ska jag inte sitta här med. :)   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0