FÖRSTA TANDEN

Kan börja med att skriva att Chanel har börjat få upp sin första tand! Det första jag gör VARJE morgon är att känna i henne mun om det har ploppat upp någonting, och idag hade det ju det! :D

Hela familjen kom precis hem från en trevlig promenad. Då gjorde vi också två flugor i en smäll med att handla också. Det är ju lika bra! Så vi handade Chanels allra första tandborste.

Ikväll ska vi bara ta det lugnt och ha en riktig myslördag! Vi ska baka äppelpaj och äta god mat!

Och så nu sitter jag och är väldigt fundersam... Jag fick huvudvärk när vi var på väg hem.. Och det började bli gråttväder? Jag får jämt huvudvärk när det åskar och blixtrar ute! Det måste ju vara något med strålningarna eller något. Det är ändå ganska skumt tycker jag.

hanel sover fortfarande i vagnen, hon somnade SITTANDES helt upp, så hela hon hänge fram och på sidan. Såg lite roligt ut, min lilla tös! :P

Ha en mysig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
. -

FÖRSTA TANDEN

Kan börja med att skriva att Chanel har börjat få upp sin första tand! Det första jag gör VARJE morgon är att känna i henne mun om det har ploppat upp någonting, och idag hade det ju det! :D

Hela familjen kom precis hem från en trevlig promenad. Då gjorde vi också två flugor i en smäll med att handla också. Det är ju lika bra! Så vi handade Chanels allra första tandborste.

Ikväll ska vi bara ta det lugnt och ha en riktig myslördag! Vi ska baka äppelpaj och äta god mat!

Och så nu sitter jag och är väldigt fundersam... Jag fick huvudvärk när vi var på väg hem.. Och det började bli gråttväder? Jag får jämt huvudvärk när det åskar och blixtrar ute! Det måste ju vara något med strålningarna eller något. Det är ändå ganska skumt tycker jag.

hanel sover fortfarande i vagnen, hon somnade SITTANDES helt upp, så hela hon hänge fram och på sidan. Såg lite roligt ut, min lilla tös! :P

Ha en mysig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0