22 aug

Sista dagen ute på landet idag, och ska snart in till stan igen där vi hör hemma. :)
Det har varit en lugn dag idag också, mys framför tv:n mest! Mirelle kom hit runt halv-ett tiden också.
Nu ligger hon och Chanel och hundarna i tvrummet på GOLVET och sover. :P Så jag passar på att softa vid datorn lite! När vi kommer hem till älsklingen, ska vi eventuellt till antikrundan som hålls i surbrunnsparken. :) Kan vara kul att titta lite bara! Mer har jag nog inte på lagret. Ikväll blir det nog ett bildinlägg från helgen så. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
. -

22 aug

Sista dagen ute på landet idag, och ska snart in till stan igen där vi hör hemma. :)
Det har varit en lugn dag idag också, mys framför tv:n mest! Mirelle kom hit runt halv-ett tiden också.
Nu ligger hon och Chanel och hundarna i tvrummet på GOLVET och sover. :P Så jag passar på att softa vid datorn lite! När vi kommer hem till älsklingen, ska vi eventuellt till antikrundan som hålls i surbrunnsparken. :) Kan vara kul att titta lite bara! Mer har jag nog inte på lagret. Ikväll blir det nog ett bildinlägg från helgen så. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0