färga håret..

Då vart man vaken inatt igen. :s Undrar när jag kommer att kollapsa för jag inte sover?
Annelie gick hem runt ett tiden ikväll, jag följde henne nästan ända hem. :) hihi, skönt med en kvällspromenad. Vi hade det himla trevligt tycker jag. :) Var ju länge sedan vi umgicks.
Jag var trött då vid halv två, men så skulle jag ju vänta in andré för han skulle komma hem. Inga nycklar hade han ju inte med sig, så han skulle plinga på, då kan man ju inte sova. För då skulle jag ju ändå få vakna, och när jag vaknar efter jag sovit kan jag inte somna om. Men nu är det så att jag väntade in, så försvann min trötthet totalt. Så nu funderar jag hur jag ska göra.. Om jag kanske ska ta och färga mitt hår nu, det skulle kunna vara lika bra.. Då är det gjort iaf.. Ska jobba 09:30 i morgon biit också..
Ja, får väl fundera en stund till på det, kanske man blir trött snart..
Lillflickan har varit igång jätttteee mycket ikväll, hela tiden i princip. Det är inte alls ofta det inte. Hehe, så magen har guppat och haft sig heela tiden. :P Nu sover hon antagligen, som alla andra människor också gör nästan.. 
Ne nu får mansätta igång med håret dårå, så det är klat. :)
Pusss o god natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
. -

färga håret..

Då vart man vaken inatt igen. :s Undrar när jag kommer att kollapsa för jag inte sover?
Annelie gick hem runt ett tiden ikväll, jag följde henne nästan ända hem. :) hihi, skönt med en kvällspromenad. Vi hade det himla trevligt tycker jag. :) Var ju länge sedan vi umgicks.
Jag var trött då vid halv två, men så skulle jag ju vänta in andré för han skulle komma hem. Inga nycklar hade han ju inte med sig, så han skulle plinga på, då kan man ju inte sova. För då skulle jag ju ändå få vakna, och när jag vaknar efter jag sovit kan jag inte somna om. Men nu är det så att jag väntade in, så försvann min trötthet totalt. Så nu funderar jag hur jag ska göra.. Om jag kanske ska ta och färga mitt hår nu, det skulle kunna vara lika bra.. Då är det gjort iaf.. Ska jobba 09:30 i morgon biit också..
Ja, får väl fundera en stund till på det, kanske man blir trött snart..
Lillflickan har varit igång jätttteee mycket ikväll, hela tiden i princip. Det är inte alls ofta det inte. Hehe, så magen har guppat och haft sig heela tiden. :P Nu sover hon antagligen, som alla andra människor också gör nästan.. 
Ne nu får mansätta igång med håret dårå, så det är klat. :)
Pusss o god natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0